הי לכולם . 
כשעזבתי את הודו שאלתי את ד"ר בהט בדמעות " איך נעזור לכולם? איך אפשר לעזור לכל מי שסובל מהדבר הנוראי הזה להרפא? לקבל חזרה את חייו?"... והוא חייך חיוך נבוך חיבק אותי ואמר " אנחנו לא... אבל אנחנו יכולים לעזור לכל מי שרוצה ובוחר להירפא"...

היום ואולי גם שם, בהודו, הבנתי שלבחור להירפא זאת בחירה. היא לא תמיד קלה... וככל שהדרך קשה יותר כך הבחירה היא עמוקה יותר...ואולי גם מדגישה כמה המרחק היה גדול יותר... 
זו דרך ואין כאן הוקוס פוקוס...
וכמו כל דרך היא שונה ומשתנה מאדם אחד לשני, אך למרות שהדרך שונה ההחלטה והבסיס שלה הם תמיד מאותו מקום... אני רוצה להירפא!  די לסבל... ואני מוכן\ה לעשות כל מה שצריך .

מאז שפתחתי את הדף בלוג הזה אני לא ממש מתחזקת אותו... למה? 
פשוט כי חזרתי לחיים מלאים ומאושרים.... בקרוב אני חוגגת שנתיים לחיים החדשים שלי שכוללים עבודה,אמהות וזוגיות חדשה ומאושרת...
זה לא רק שהפיסטולה שלי נרפאה... התחושה היא שחלקים הרבה יותר עמוקים שלי נרפאו ואני חופשיה לא רק מפיסטולה :)... 

במשך החשיפה הזאת, של הסיפור שלי בבלוג הזה, הרבה דברים קרו (ואולי ארחיב עליהם בהמשך) אבל הדבר הגדול ביותר הוא כל האנשים שנסעו ונרפאו ( טוב חוץ מזה שעידן התחיל כיתה א ואני מצאתי אהבה...) 
אני יכולה להגיד לכם שתמיד ועם כל מי שדיברתי הבחירה בדרך הריפוי הזאת היא לא החלטה פשוטה, זה תמיד משהו גדול ותמיד יש גורמים מעכבים או שנראים כמכשולים שאי אפשר לעבור אותם. 
פיסטולה היא לא דבר קטן ולכן הריפוי שלה שווה בעוצמה שלו לעוצמה של הפיסטולה, גם הריפוי שלה הוא אינו דבר קטן... הוא לא יכול להיות... כגודל המחלה גודלו של הריפוי... ( למרות שאפשר להתווכח אם זו מחלה.... אני סבורה שפיסטולה היא תוצאת לוואי, היא אינה מחלה ועדיין -  היא דורשת ריפוי)


יותר ממיליון(!!!) איש נוספים בכל שנה בעולם להתמודד עם פיסטולה... זה מספר מאד גדול ומאד קשה... אני  עדיין מוצאת זמן כל יום להודות  על הזכות שיש לי בתוך הים הגדול הזה לספר ולחוות דרככם סיפורי ניצחון מדהימים ומרגשים על הפיסטולה. וכל אחד מהם ממלא אותי באושר... כל מי שאי פעם זכה ללוות אדם בכאב וקושי יודע עד כמה זו מתנה ענקית לחוות יחד את רגעי השחרור... 
אולי בזכות זה כשפניתי לחבר'ה הישראלים שנרפאו לעזור לי עם תמיכה בכל הפניות שאני מקבלת כולם מיד הציעו את עזרתם. אני חייבת לציין שכל אחד מהם עוד עושה ועשה כל כך הרבה למען כאלה שעד לפני רגע היו זרים מוחלטים... החל מעזרה פיזית בהודו, ליווי במרפאה ובבית חולים, עזרה בשפה, ביעוץ בתמיכה והכי הרבה בלב פתוח ומחבק...פשוט מדהימים!

אני אכתוב כאן בהמשך כמה מילים ואמצעי קשר עם אלה שהסכימו להיחשף ( מסיבות מובנות לא לכולם זה מתאים)וגם ביקשתי מהם לכתוב כמה שורות על הריפוי שלהם.  הם ישמחו לענות על השאלות הרבות שסביר להניח יש לכם... ואני גם כאן... כמובן

בינתיים אני מעלה שני סרטונים שהעלו מטופלים שנרפאו :



והשני:




וגם קטע קצר שבו התראיינתי בתוכנית בוקר בריאות:

https://www.facebook.com/Morninghealth.reshet/videos/2042437252500402/


את הבלוג שלי כתבתי בעברית כי אני יודעת שזאת שפת האם שלנו ותמיד יותר נעים לקרוא בשפה שלך...  חברי למסע מוירה ואוון לקחו על עצמם את ניהול קבוצת הפייסבוק שמכילה המון מידע (באנגלית) עדכני לנוסעים ונוצרה בה קהילה פעילה ומלאה בעזרה לכל מי שבוחר בדרך הריפוי הזו. 
הנה שוב הלינק לקבוצה https://www.facebook.com/groups/144543669517599/ 
ואני ממליצה בחום להכנס ולשאול בה כל שאלה, תוכלו למצוא שם שותפים למסע שלכם והמון המון מידע , והכי חשוב מאלה שנרפאו או כאלה שבדרך לשם... והאמת שזה בדיוק מה שרוצים לשמוע כשמתמודדים...


מאחלת לכם שנה מלאה בטוב ואפשרויות חדשות
מאחלת לכם אומץ לבחור במה שנכון לכם ולהקשיב לקול שלכם
ואת השמחה להרגיש את תעצומות החיים

שנה טובה , בריאה ושמחה
נעמי


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סיפור הניצחון שלי

סיפור הניצחון של איתן

סיפור הניצחון של שרון